על ההבדל בין הנקה לשאיבה

על ההבדל בין הנקה לשאיבה

על ההבדל בין הנקה לשאיבה

אימהות צעירות אשר בוחרות (או לפעמים, חייבות) להשתמש במשאבת חלב לעיתים נתקלות במספר קשיים. בחירת מידת מגן השד הנכונה עבורך, שאיבת כמות חלב מספקת, התמודדות עם כאב או תחושה לא נעימה ועוד. רוב הבעיות הללו נובעות מסיבה אחת פשוטה.

התינוק שלך לא שואב, הוא יונק:

משאבת החלב הראשונה פותחה בשנת 1854 ובמטרה לייצר לחץ סביב הפטמה והעטרה על מנת לסחוט את החלב החוצה. עקרון עבודה זה היה כואב ולרוב גם מאוד לא יעיל, למרות שלאורך השנים בוצעו שיפורים ושינויים במשאבות החלב, המשאבות הקיימות כיום עדיין משתמשות עדיין באותו עקרון שאיבה בו השתמשו המשאבות הראשונות אי שם לפני כמעט 170 שנים.

תחושת היניקה:

לעיתים שאיבה על ידי וואקום בלבד לא מספיקה כדי לעודד ייצור ושחרור טבעי של החלב מתוך השד. המפתח לייצור (והגברת) החלב הוא לעודד את הגוף לייצר את ההורמונים אוקסיטוצין ופרולקטין – מה שקורה באופן טבעי כאשר תינוק יונק מהשד. מאחר ורוב משאבות החלב הנמכרות כיום לא מסוגלות לדמות את פעולת הגל שעושה הלשון של התינוק בזמן היניקה, לכן אימהות רבות מתקשות לשאוב בעזרתן כמויות חלב מספקות .

הגיע הזמן למשאבת חלב שיודעת לינוק.

משאבת החלב אנבלה פותחה במטרה להתחבר מחדש לטבע ולמנגנוני ייצור ושחרור החלב
הטבעיים. במקום לשאוב בכוח את החלב מהשד, אנבלה מדמה את פעולת הלשון של התינוק ואת קצב היניקה העדין שלו ובכך שולחת מסר ברור למוח ולגוף של האמא שהגיע הזמן לשחרר את החלב ולייצר עוד ממנו. זו הסיבה שאנבלה מצליחה לעודד ייצור של ההורמונים פרולקטין ואוקסיטוצין ובכך לאפשר חווית שאיבה יעילה, נעימה ויש שיגידו, שמרגישה כמעט כמו תינוק יונק.


הגיע הזמן שמשאבות החלב יתקדמו ויתחילו לפעול יחד עם הטבע, ולא נגדו.
הגיע הזמן למשאבת חלב כמו אנבלה.

השאירי תגובה

התגובות עוברות לאישור אנבלה לפני פרסום בבלוג.

});