5 דרכים לבחירת המשאבה הטובה ביותר עבורך

5 דרכים לבחירת המשאבה הטובה ביותר עבורך

5 דרכים לבחירת המשאבה הטובה ביותר עבורך

 

כל אמא טרייה נתקלת בכמות גדולה של החלטות ובחירות בתחילת דרכה. בין בחירת עגלה, חיתולים או מזרון תינוק מתאים לא פלא שחלקנו הולך לאיבוד.

לכן החלטנו לכתוב כמה נקודות פשוטות כדי להקל על החלטה אחת חשובה – בחירת המשאבה שלך.
בין אם החלטת להניק, לשאוב או לשלב הנקה ושאיבה, אי אפשר להמעיט בחשיבות של בחירת משאבה נוחה, קלה לשימוש וכזו המתאימה לחיים שלך. הנה 5 נקודות פשוטות שיעזרו לך להגיע להחלטה בקלות:

  1. שאיבה צריכה להיות נוחה ואף נעימה: לא משנה איזה משאבה תבחרי, וודאי שאת בוחרת את מידת מגן השד המתאימה לך. אם השימוש במשאבה מכאיב לך, סימן שהמשאבה לא מתאימה לך.

  2. חפשי משאבה שקטה: אם את מתכננת לשאוב בלילה או בעבודה, כדאי לך לבחור משאבה שקטה ככל הניתן. 

  3. פירוק והרכבה פשוטים: רוב ההתעסקות במשאבה היא לא השאיבה עצמה אלה כל מה שמסביב. חשוב לבחור משאבה עם כמה שפחות חלקים, או משאבה שבה הפירוק וההרכבה נוחים ומהירים.

  4. בדקי את חלקי החילוף: השימוש במשאבה דורש החלפה או חידוש חלקים מפעם לפעם (לרוב כל 3 חודשים), לפני שאת קונה את המשאבה, חשוב לוודא שיש חלקי חילוף זמינים לקניה. למי ששואבת יותר מפעם ביום, מומלץ לקנות חלקי חילוף יחד עם קניית המשאבה וכך להימנע משטיפות חלקים מרובות במהלך היום. במשאבת אנבלה את מקבלת סט חלקים נוסף יחד עם המשאבה :)

  5. בחרי משאבה המדמה פעולה כמה שיותר טבעית: ככל שהמשאבה שבחרת מדמה קצב יניקה קרוב יותר לקצב היניקה של התינוק, כך גופך יגיב בצורה טבעית יותר וישחרר יותר חלב מהשד. למשאבת אנבלה ישנו מנגנון לשון שמדמה את פעולת היניקה של התינוק (ולא רק את קצב היניקה) ובכך מאפשר לא רק שאיבה יעילה אלא גם נעימה. 

 אלה הן הנקודות החשובות והמרכזיות בבחירת המשאבה המושלמת עבורך.
שאיבה נעימה.

5 דרכים לבחירת המשאבה הטובה ביותר עבורך

    השאירי תגובה

    התגובות עוברות לאישור אנבלה לפני פרסום בבלוג.

    });