הסיפור של מעיין

הסיפור של מעיין

הסיפור של מעיין

הרומן שלי עם אנבלה התחיל לפני כמעט 5 שנים, קצת אחרי שהבן הצעיר שלי נולד.
העברתי ללקוחות שלי סדנת הכנה להנקה לנשים בהריון (סופר חשוב למי שרוצה להניק), כמו תמיד הגענו לדבר על משאבות והסברתי להן למה משאבה לעולם תהיה פחות יעילה מתינוק…. הסברתי שתינוק עושה על השד פעולה של שאיבה ופעולה נוספת של סחיטה עם הלשון מה שגורם לגירוי הורמונלי אצל האם, הפרשת אוקסיטוצין ורפלקס שחרור החלב…. בעוד שמשאבה עושה רק וואקום, וגורמת לנו לתחושה לא נעימה ולפעמים אף מכאיבה בפטמה מה שחוסם את הגירוי ההורמונלי הכה חשוב. כי הרי "אין למשאבה לשון!"
ואז לפתע אחת ההריוניות בסדנה אמרה לי ששמע שיש פיתוח של משאבה עם לשון. מיד התחלתי לחפש  על מה מדובר וכך הגעתי לקמפיין גיוס המונים (הראשון) של אנבלה, אז אחרי שאספתי את הלסת שלי מהרצפה, כתבתי פוסט מפרגן בעמוד העסקי שלי בפייסבוק וכתבתי למאשה הודעה בפרטי (מצורף בתחתית הטקסט)
מפה לשם עברו כמה חודשים (שבהם היה רק רעיון ותכנון ראשוני אבל לא היה מוצר פיזי להתנסות בו), דיברתי שם עם מאשה והיא אמרה שבשעה טובה עברו משלב הרעיון לשלב המוצר ויש אבטיפוס ראשון!

 קבענו התנסות באבטיפוס הראשון ובמקביל הבנתי שהם מחפשים יועצת הנקה לעבוד איתם על אפיון ופיתוח המוצר. משם הכל היסטוריה.

במשך כ 4 שנים קיימתי מאות פגישות עם נשים מניקות, נתתי להן להתנסות במשאבה, אספתי  מהן פידבקים, לקחים, הערות והארות, העברתי אותם למאשה ולצוות ההנדסה שלנו  וכך דייקנו ופיתחנו את המוצר. בנוסף, גם מאשה ואני הנקנו בעצמנו באותם שנים ובדקנו כל דגם חדש על עצמנו, שיפרנו, דייקנו בלי להתפשר! עד שזה יהיה מושלם….. כל כך רצינו שהיא תצא כבר לשוק, אבל הדיוק של המוצר הזה היה הרבה יותר מורכב ממה שחשבנו. ולכן זה לקח הרבה שנים.

היתה לי הזכות לקחת חלק בכל שלבי הפיתוח של המוצר המדהים הזה, משלב האבטיפוס הראשוני, התפתחות הדגמים, התכנון, העיצוב והמיתוג והובלת תחילתו של הניסוי הקליני.
המשאבה שלנו עברה ניסוי קליני שהראה שתפוקת החלב שהמשאבה הוציא עומדת על כמעט פי 2 מהמתחרה המובילה בשוק.

והנה, כמעט 5 שנים אחרי אותה הודעה למאשה… המשאבה מונחת על המדפים בחנויות, המיתוג מדהים, התוצאות מטורפות ואני מתרגשת וגאה כמעט כמו אמא!

מעיין אלמגור,
מדריכת הנקה , יועצת שינה ומנחת הורים
מפתחת שיטת "אמא מ(ע)ניקה"

 

 

 

השאירי תגובה

התגובות עוברות לאישור אנבלה לפני פרסום בבלוג.

});