מציאת תכנית השאיבה המתאימה עבורך

מציאת תכנית השאיבה המתאימה עבורך

מציאת תכנית השאיבה המתאימה עבורך

מציאת תכנית השאיבה המתאימה עבורך היא צעד חשוב ומשמעותי שיכול לעזור להגביר את כמות החלב שלך ולתרום לחוויית שאיבה נעימה וחיובית.

שימוש בעוצמת שאיבה נמוכה מידי עשוי להוביל לריקון חלב לא מספק של השד, ומנגד שימוש בעוצמות שאיבה גבוהות מידי עשוי לגרום לכאב ואף לפצוע את הפטמה. חשוב מאוד למצוא את האיזון בין הרמות השונות על מנת להגיע לשאיבה יעילה, נעימה ועם שפע חלב.

בחשוב שתדעי שעוצמת השאיבה הנוחה עבורך יכולה להשתנות במהלך תקופת ההנקה והשאיבה. יתכן שעם הזמן תרגישי שאת זקוקה ליותר או פחות עוצמה. בדקי מפעם לפעם את תכנית השאיבה הרגילה שלך כדי לראות אם נקודת הנוחות שלך השתנתה.

במשאבת אנבלה שלוש פעולות נפרדות אותן יש לכוון לרמה הנוחה עבורך.
התחילי את השאיבה מרמה הוואקום נמוכה והגבירי אותה בהדרגה עד לרמה המקסימלית בה את מרגישה בנוח. (שימי לב שזו לא הרמה המקסימלית של המשאבה).
לאחר מכן, הפעילי את מהירות סיבוב הלשון עד לרמת הנוחות המירבית שלך.
לבסוף, סובבי את כפתור גובה הלשון ובחרי את הגובה בו הכי נוח לך. 

שימי לב! לעיתים בעת סיבוב גובה הלשון ייתכן ותרצי להוריד את רמת הוואקום של המשאבה.

המפתח למציאת תכנית השאיבה הנכונה היא הקשבה לגוף שלך. גם אם כבר מצאת את התכנית המתאימה לך, וגם אם מצאת את מידת מגן השד המתאימה לך, הקשיבי לתחושות ולגוף בכל שאיבה. אל תחששי לשנות את תכנית השאיבה בהתאם לתחושה שלך, רק את יודעת לומר מה הכי טוב עבורך.

זכרי! שאיבה לעולם לא צריכה להיות כואבת או בלתי נעימה.
אם את חווה כאבים או תחושת אי נוחות בזמן השאיבה, אנא פני ליועצת ההנקה שלך, או אלינו באתר או בצ'אט. אנחנו תמיד כאן כדי לעזור ולתמוך.

השאירי תגובה

התגובות עוברות לאישור אנבלה לפני פרסום בבלוג.

});